سوالات متداول (FAQ)
سوالات متداول
من نیز همانند بسیاری از افراد در شروع ایده پردازی برای نام مجموعه، ده ها نام را بررسی کردم، اما در نهایت به خودم گفتم برای موفقیت در هر بازاری باید چه عنصری همیشه همراه خود داشته باشیم؟ آیا صرفا شهود و شم اقتصادی کافیست؟ پاسخی که بنظرم منطقی بود، تلفیق بازار با تخصص بود. یعنی اگر در هر بازاری با تخصص، دانش و فکر وارد شویم به نتایج خوبی میرسیم. پس در واقع تلفیق Market + Think میشود: Markethink ؛ و در نهایت شعار مجموعه هم این است: با فکر وارد بازار شوید تا به فکر فرو نروید!
پاسخ به این سوال را در قالب آمار رسمی ارائه میدهم، طبق آمار رسمی investopedia حدود 90 درصد استارتاپ ها بعد از شروع کسب و کار شکست میخورند، توجه داشته باشید این آمار جدا از استارتاپ هایی است که درحد ایده باقی میماند. در ضمن در سالهای اخیر بسیاری از کسب و کارهای بالغ که بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارند نیز یا ورشکست شدن یا روبه افول هستند! از دیدگاه من عمده این دلایل با بکارگیری دانش و تحقیق پیش از اقدام قابل بررسی و رفع میباشد. پس لازم دیدم در این وبسایت با آموزش های رایگان و مشاوره ها این هدف رو محقق کنم.
تمامی مخاطبین مجموعه Markethink میتوانند مطالب سایت را در جهت مقاصد اطلاع رسانی، وبسایت شخصی یا آموزشی؛ با رعایت حقوق کپی رایت و ذکر منبع، پرینت گرفته یا بازنشر کنند.
عمدتا مقالات وبسایت توسط خود مجموعه منتشر میشود، اما در صورتی که مقاله شما مفید، آموزشی و غیرکپی باشد بعد از تایید مدیریت قطعا با نام شما منتشر خواهد شد، برای ارسال مقالات خودتون از فرم روبه رو استفاده کنید.
سوالات در خصوص مشاوره:
مشاوره در حوزه مارکتینگ و فروش، بسته به نوع سازمان و عمق مساله میتواند شعاع وسیعی داشته باشد، شما میتوانید لیست خدمات مجموعه را در اینجا بیابید.
شما ابتدا طرح مساله میکنید یا اگر rfp از پیش آماده ای دارید ارسال میکنید، یا اینکه ما با طرح سوالاتی Unique Value Proposition مجموعه شما را یافته و سپس وقت مشاوره تعیین خواهیم کرد. که میتواند به صورت حضوری در مجموعه شما یا به صورت آنلاین باشد. هزینه مشاوره نیز بسته به نوع صورت مساله تا حدی متفاوت خواهد بود. البته در صورتی که سوالات موردی ابتدایی برای فهم مساله دارید کاملا رایگان با من ارتباط بگیرید.