خدمات مشاوره بازاریابی

تمام برندهای موفق به این موضوع رسیدند که بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ یک فعالیت 24 ساعته، در 7 روز هفته و 365 روز سال است!
شما اگر نتوانید در استفاده از این دانش به صورت تخصصی و به روز عمل کنید، در این بازار به شدت رقابتی قطعا عقب خواهید ماند.

چه زمانی به خدمات مشاوره بازاریابی نیاز دارید؟

کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دلایل مختلف از قبیل؛ نبود تخصص، زمان یا حتی زاویه نگاه متفاوت به یک مشاور بازاریابی نیاز خواهند داشت.
بیزنس ها و شرکت های مختلف معمولا زمانی که با مسائل زیر درگیر باشند به خدمات مشاوره بازاریابی نیاز خواهند داشت:

  • دغدغه استارتاپ ها در بهبود ایده، طراحی بیزنس مدل و بیزنس پلن
  • چالش تبدیل بازدیدکنندگان وبسایت به مشتریان بالقوه و نهایی
  • مصاحبه و جذب نیروی کارآمد در پوزیشن های مختلف کارشناس فروش و بازاریابی
  • فقدان بینش در راه اندازی و بررسی عملکرد کمپین های بازاریابی
  • کشف unique selling proposition هر سازمان و پایدار کردن آن
  • عدم دانش کافی در تبلیغ نویسی و راه اندازی انواع تبلیغات کلیکی
  • فقدان برنامه بازاریابی جامع جهت پوشش همه کانال ها و رسانه ها
  • تدوین KPI های مختلف جهت بررسی دقیق عملکرد فروش و بازاریابی شرکت
  • عدم تسلط بر Inbound Marketing و طراحی Marketing Funnel در کانال های مختلف
  • عدم وجود تعادل بین متریک ها و داده ها جهت بهبود فعالیت های بازاریابی

چرا باید از یک مشاور بازاریابی کمک گرفت؟

در هر حوزه ای مشاور وظیفه دارد تا حد زیادی جلوی آزمون و خطا و انواه هزینه های مستقیم و غیرمستقیم را بگیرد. در حوزه تخصصی مارکتینگ نیز تجربه ثابت کرده یک مشاوره نه تنها میتواند جلوی ضررهای میلیاردی را بگیرد بلکه با یک یا چند راهکار ساده، درآمد شرکت را چند برابر کند.

شما در زمینه های زیر میتوانید روی ما حساب کنید:

✔ راه اندازی انواع ابزارهای دیجیتال و تحلیل آنها
✔ استخدام و جذب تخصصی پرسنل فروش و بازاریابی
✔ راه اندازی انواع کمپین های تبلیغاتی در محیط آنلاین
✔ شناسایی کانال های برقراری ارتباط با مشتریان جدید
✔ چگونگی قیمت گذاری و ارائه تخفیف در بیزنس های مختلف
✔ تدوین شاخص های کلیدی عملکرد برای دپارتمان فروش و بازاریابی

✔  تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال
✔ عارضه یابی سازمان و تحلیل رقبا
✔ راه اندازی و تدوین ایمیل مارکتینگ
✔ تدوین استراتژی های ورود به بازار
✔ استراتژی بازاریابی در سطح خرد و کلان
✔ نظارت بر اجرای درست فرآیندها و راهکارها